اهانت های تهمینه میلانی

اهانت های تهمینه میلانی

صحیفه‌ی امام خمینی (ره) جلد 8 صفحه 31

اگر دیدید که یک اجتماعاتى- یک افرادى- برخلاف این مسیر دارند سیر مى‏کنند، زدن و کشتن و از بین بُردن نه، اما گفتن داریم، همان‌طور که آن‌ها مى‏گویند ما آزاد هستیم مطالبمان را مى‏گوییم و مى‏گویند و می‌نویسند و در روزنامه‏ها همین اخیراً هم نوشتند، شما هم نویسنده هستید، شما هم گوینده هستید، شما هم چى هستید، مسیرتان را [از] آن‌ها جدا کنید، شما بنویسید شما بگویید شما هم- عرض کنم که- تظاهر کنید به حرف و گفتن و تبلیغات کنید که نبادا یک‌وقتی همین دشمن‌هایی که یک دسته‏شان دشمن اسلام، یک دسته هم دشمن خود ملتند نبادا این‌ها با هم یک وقتى جمع بشوند توطئه کنند و حالا ضعیف کم کم قوى بشوند و یک‌وقت یک اشکالات زیادى سر راه شما ایجاد کنند از حالا باید جلویش را گرفت.

بامداد 27 فروردین در برنامه هفتِ شبکه سوم سیما، بینندگان شاهد اهانت‌های کم نظیر یک کارگردان بی مقدار سینما به کشور و ارزش‌ها بودند.

من واقعاً شرمنده هستم که ما این قدر رها شده‌ایم این قدر بی در و پیکر شده‌ایم که یک کارگردان سینما، تهمینه میلانی، می‌آید و هر حرف نامربوطی را در به اصطلاح دفاع از فیلم مفسدانه اش می‌گوید.

به اسم حقوق زن از زن چه تصویری ترسیم می‌کنی و چه خیانت‌هایی را به جای خدمت جا می‌زنی را کار ندارم.

اینکه مردی که گفتی به نظرت گناهی ندارد کم‌ترین گناهش زنا با زنان و دختران متعدد است. اینکه زنی که می‌گویی اصول دارد به خانه دو مرد می‌رود را کاری ندارم. یعنی در قیاس با اهانت‌هایی که کردی هیچ است. تو چگونه ادعا می‌کنی داستان‌های کثیفی که نقل می‌کنی نرم جامعه است، به چه حقی اصول را مطابق کثافت کاری‌های جوان‌های مورد علاقه‌ات تغییر می‌دهی؟ بدبختی این است که این شخصیت‌های مفسد داستان تو روی جوانان بی بند و بار خیلی جوامع دیگر را سفید کرده‌اند و بعد می‌گویی ممیزی هست؟ اگر ممیزی نباشد که باید با شخصیت‌های مفتضح داستانت تا ته رختخواب هم برویم که؟

تو غلط می‌کنی می‌گویی "کافی است در ایران بزرگ شده باشی تا عقده داشته باشی!" اگر مفسدی چون تو باشد بله، چون هر کثافت کاری که بخواهد فراهم نیست! شوالیه ناتوی فرهنگی تویی! اگر آزادی نیست خوب برو گورت را گم کن ما چرا باید چرندیات تو را تحمل کنیم؟ برو ور دل گل شیفته جانت عقده‌هایت را خالی کن! قبرت را گودتر کن!

ما اگر یک جو غیرت داشتیم، امثال تو وقت و امکانات این مملکت را مهدور چرندیات مازوخیستی خود نمی‌کردند.

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

احسنت

توسط:مهدی ادیب

۱۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۳:۰۱
تکبیر!خدا خیرت بده حسن پناه

توسط:مهدی ادیب

۱۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۵۹
راستی یادت که هست که تهمینه توی همین برنامه گفت من این حرفا رو میزنم چون علمیه و اثبات شده است؟امشب با یکی از دوستان نشسته بودیم در یک رستورانی. گفت میدونین اثبات شده که نگاه کردن به زنها (بخوانید دافها) باعث افزایش طول عمر میشه؟! بعد هم می گفت برای همینه که پیامبر گفته از دنیای شما بوی خوش و زنها را دوست دارم.بهش گفتم مرده ی این حرفتم که میگی این اثبات شده است!!! خب اون نگاه حلاله نه نگاه حرام. بعد که قبول نکرد گفتم خب من ترجیح میدم عمر کمتری داشته باشم!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.