دست منافقین تروریست به خون 12هزار ایرانی بی‌گناه آلوده است

دست منافقین تروریست به خون 12هزار ایرانی بی‌گناه آلوده است

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام اخیر ارتش عراق مبنی بر حمله به پادگان منافقین در این کشور، ضمن حمایت از این اقدام اظهار داشت: آقای نوری مالکی با دستور به ارتش عراق، حمله نسبتا خوبی را به پایگاه جنایتکاران منافقین داشت و ما امیدواریم این اقدامات تا پاکسازی کامل این کشور از لوث وجود منافقین ادامه داشته باشد.

صفوی با بیان اینکه دست گروهک تروریستی منافقین به خون 12 هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان از جمله سپهبد شهید صیاد شیرازی آلوده است، با تاکید بر اینکه این آمار برای اولین بار است که گفته می‌شود، خاطرنشان کرد: من معتقد هستم فرمان به شهادت رساندن صیاد شیرازی از جایی بالاتر به منافقین داده شد.

فرمانده سابق کل سپاه با اشاره به اینکه تاکنون در حمله ارتش عراق به پادگان اشرف، بیش از 20 نفر از منافقین کشته شده‌اند، افزود: عده‌ای از ساکنین پادگان اشرف نیز به دعوت خانواده‌های خود توبه کرده و به ایران برگشتند که البته اینها کسانی هستند که دست به اقدامات جنایتکارانه نزده‌اند.

* ارتش عراق به حملات خود تا نابودی کامل منافقین ادامه دهد

صفوی تصریح کرد: امیدواریم امسال، سال اخراج کامل منافقین از عراق باشد و انشاءالله دولت عراق این برخورد را ادامه داده و منافقان را از این کشور اخراج کنند تا دیگر اثری از آنها در همسایگی ایران نباشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: همین گروهک تروریستی منافقین در سال 1991 برای کشتار مردم عراق به کمک صدام آمد و در مناطقی از این کشور به جان ملت عراق افتاد.

وی با بیان اینکه البته منافقین هنوز هم امیدی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان سرسخت انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، ‌گفت: دیگر دوران حیات ننگین منافقین به پایان رسیده و ما ضمن اینکه این اقدام ارتش عراق را می‌پسندیم، امیدواریم آنها این حملات خود را ادامه دهند.

۰ ۰
۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.