تولدت مبارک

تولدت مبارک

ای پیامبر به تو تبریک می گویم دوباره شکفتن امت پا برهنه‌ها را

در بحرین، کویت، لیبی، مصر، الجزایر، مراکش، عربستان، امارات، تونس، یمن

در سالروز تولدت

و می‌دانم که صدای همه را می‌شنوی

ای پیامبر دعایمان کن که پس از سقوط قذافی سرنوشت امام موسی صدر را پیگیری کنیم

و دیگر برای تفریح به دبی نرویم بلکه با خیال راحت برویم و آثار حکومت صالحان را در مصر ببینیم

و برادران مصلحمان را پس از قرن‌ها استعمار پیدا کنیم

در کنار آن‌ها پیروزی پیدا کنیم و انتقام خون فرزندت حسین(ع) بگیریم

از امویان که هنوز بعضی از آن‌ها در ریاض جان سالم به در برده‌اند

در دروازه‌های ممالک اسلامی نگهبانی دهیم

منتظر عیسی(ع) و مهدی(ع) بمانیم

و دیگر غصه‌ی خیانت دیکتاتورها و سران فتنه را نخوریم

۰ ۰
۷ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۷)

سلام عیدتون مبارک.باچندشعارانقلاب سایبری بروزم.و دیگر غصه‌ی خیانت دیکتاتورها و سران فتنه را نخوریم واگرنخوریم غصه چکارکینم.به اقایمان توهین کردن.هنوزهم خون جگربسیجیان درجوش است

توسط:بنده ای از شهر باران های نقره ای

۰۳ اسفند ۸۹ ، ۲۲:۳۲
و دعا کن هر کداممان صافی چهره دیگری باشیم ، که " مومن صافی چهره مومن است "و دعا کن با پدر و مادرم مثل مادری مهربان با بچه اش رفتار کنم.از خداوند مان بخواه کاری کند انجام دادن خواهش های آنها به نظرم از خواب آدم خسته شیرین تر و از جرعه ای در کام تشنه گواراتر باشد.آرزوی آن ها بشود آرزوی من و خوشحالی آنها از خوشحالی خودم برایم مهمتر باشد.... هر کار کوچکی برایم می کنند به نظرم بزرگ بیاید و هر کاری برای آنها می کنم به نظرم کوچک صدایم را پیش آنها آهسته کنم و رفتارم نرم باشد. از خالق مهربانمان بخواه دلم را از محبت شان پر کند واخلاق مدارا و رافت به من بدهد. به آن ها به خاطر تربیت کردن من پاداش بدهد و به ازای هر رنجی که برای محافظت من در کودکی کشیدند به آنها اجر…ای دلیل موجودیت هستی ، رحمه اللعالمین والا پیامدار محمد (ص)آرزومند دیدار بارگاهت هستم ، اجازه می دهید؟التماس دعا

توسط:بنده ای از شهر باران های نقره ای

۰۳ اسفند ۸۹ ، ۲۲:۴۵
سلام . چند وقتی هست که به کافه تان سر می زنم ، بیشتر مطالب تان را خوانده ام (با نظرات) اما اولین بار است که می نویسم شاید برای اینکه فضای دلخواه برای دلنوشته هایم را اینجا دیدم ، پیروز باشید و سربلند.

توسط:محب احمدی نژاد

۰۶ اسفند ۸۹ ، ۲۲:۵۷
سلام دوستان شب جمعه ست شب استجابت دعاجون هرکی دوست دارید قسمتون می دم بیایم برایاین محمود عزیز دعا کنیم از ته ته دل .اون مظلومهغریبه تنهاست.اون کسی نیست جز شعیب بن صالح.من عاشقشم . دوسش دارم بیشتر از آسمون هایبیکران. چرا فتنه گرها دست از سر این محبوب دلها برنمی دارند.آخه تا کی می خوان خون به دل محمودمحبوب کنن.به روزم منتظرم

توسط:سلیمان

۰۸ اسفند ۸۹ ، ۰۳:۵۴
سلام لطفا لینک نشریه رو توی وبلاگت بذار

توسط:مهدی ادیب

۱۳ اسفند ۸۹ ، ۲۱:۱۱
سلام زیاد خدمت مشهدی مصطفی خودمونعذر تقصیر که چند وقتیه برای وبلاگ کامنت نگذاشتم.چند تا آپدیت اخیرت رو خوندم. مثل همیشه خاص و جالب بودن.خدا زیادت کنه حسن پناهجونم زیاد شد!در پناه خدا باشی

سلام، میگند نیروگاه اتمیبوشهر روی خطوط گسل زلزله ساخته شده. درسته که نیروی اتمیحق ما است ولیبا این همه بدبختی ژاپنیها در نیروگاه زلزله زدشون، ما چرا انقدر دنبال نیروی اتمیهستیم. اگر این روسیها بلد بودند هواپیما بسازندچه ربطی داره به این پست؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.