ماشین تصادفی

ماشین تصادفی

سلام

 

چند بار خواستم چیزهایی بنویسم که غیر از یک بار منصرف شدم. آن یک بار هم پاک شد و چون ماشین تصادفی می شد و در هر حال وبلاگ نویس همیشه حوصله ی سابق رو نداره دیگه ننوشتم.

 

--------------------------------------------

 

فرصتی کوتاه در دستان ما

 

قدر رمضان را ندانستیم و رفت

 

این مفرد هم صبحدمی به ذهنم آمد، صبحدمی که خیلی زود دلم برای ماه رمضان تنگ شده بود.

 

-------------------------------------------

گاهی وقت ها می خواهم جایی را پیدا کنم که تا نفس دارم در آن بدوم، بدون اینکه از هستی ساقط شوم، پیدا نمی کنم.

سال تحصیلی جدید کم کم می آید و من جایی ندارم که به آن پناه ببرم. کسی هم به کافه ی کوچکم سر نمی زند من هم حال ندارم به قول مهدی ادیب بروم به وبلاگ اکبر و بگویم که با "شتک" تو کامبیز "آپم"!

جایی هم ندارم سر بزنم!

بادامچی هم که خیلی وقت است نمی نویسد، تلفن هم جواب نمی دهد!

------------------------------------------

در زندگی های ما گاهی شرایطی پیش می آید که به آن می گوئیم گرفتاری، این روزها برای خیلی از مردم گرفتاری پیش می آید دعا کنیم گرفتاری همه رفع شود.

----

یا حق

۰ ۰
۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

توسط:سد جواد

۲۷ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۰۳
- چقد شلخته ای رفیق،- تو از اونایی هستی که زیاد به یادشون میفتم،لابد کلا به یادموندنی هستی!- رمضون که کارش همینه، میاد و میره. باید هر سال چند هفته یا چند روز بهش اضافه کنیم. شاید آخرسر همه سال شد رمضون.- چن تا عکس اختصاصی ازت دارم، درخواست بده واست بفرستم.- شانسی وبلاگت رو دیدم!

توسط:کامبیز

۲۹ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۱۸
وبلاگ جالبی داریبا آخرین مطلبم "شتک" در کامبیز دات کام آپمحتما بهم سر بزنیادت نره ها!!!!!!!!!

توسط:مهدی ادیب

۲۹ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۲۰
خدا گرفتاری همه ی مومنان مخصوصا مومن منظور رو رفع به خیر کنه بلند بگو آآمین

توسط:مهدی ادیب

۲۹ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۲۳
راستی یادم رفت بگم در جدید باک بنزینت مبارک باشه!خدا زیادت کنه حسن پناه

توسط:امین

۰۷ مهر ۸۹ ، ۰۹:۳۶
آقا مصطفی ما اگر کانت نمیذاریم دلیل بر ندیدن نیست، عادت به اظهار وجودنداریم. همیشه میبینیمت، چه بخوای و چه نخواییاحق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.