شب روز قدس در میدان فلسطین

شب روز قدس در میدان فلسطین

در مسجد امام صادق

میدان فلسطین

شب ِ 23 رمضان 89

شب ِ روز قدس

گرمای هوا و تشنگی ِ بعد از جوشن کبیر

مردی آب معدنی نستله می نوشد

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

من بارها تو این مسجد نماز خوندم برادر.. اما خبری از آب معدنی نبود!شما زاویه دیدت کمی با بنده فرق می کنه

باسمه تعالیکارِ دلم به جان رسد کارد به استخوان رسداگر علاقه ام به انقلاب، امام خمینی و آیت الله خامنه ای نبود، لحظه ای برای آماده کردن این متن وقت نمی گذاشتم.......متن کامل را در وبلاگ http://www.pakhshe-zendeh.blogfa.com مطالعه نمایید.

توسط:مهدی ادیب

۱۷ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۰۴
بعضی روزها صبح که راه می افتم از خونه، وانت وانت آب معدنی نستله رو میبینم که داره روانه ی مغازه های اطرافمون میشه.ما چاق شده ایم برادردر پناه خدا باشی حسن پناه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.