اگر بی پی ورشکسته شود!

اگر بی پی ورشکسته شود!

لکه ی نفتی که کم کم برای کاخ سفید و دنیای مدعی تکنولوژی به لکه ی ننگ تبدیل می شود اخبار بسیار گسترده ای دارد که احتمالاً بیشتر ما از طریق رسانه های مختلف مطلع می شویم. چند نکته ای که در این باب به ذهنم رسید برایتان می گویم:

1. اگر بی پی یعنی British Petroleum چه در مهار لکه ی نفتی موفق شود و چه نشود نباید از یاد برد که در گذشته و با ظن قوی حال این شرکت چه ابزار مؤثری در دست استعمار بوده است، اگر این شرکت ورشکسته شود موجی از شوق مستضعفین جهان را در بر خواهد گرفت.

2. اوباما که کشورش تا حالا برای جنگ و ریختن خون مردم در عراق و افغانستان بیشتر از 1 تریلیون دلار خرج کرده است دیشب در جلسه ای که با مسئولین بی پی داشت آن ها را مجبور کرد که بیست میلیارد دلار غرامت بدهند که البته این مبلغ در قیاس با هزینه هایی که آمریکا برای جنگ انجام می دهد هیچ است. هرچند که این بیست میلیارد دلار در قیاس با بودجه ی سالانه ی ایران رقمی در خور است.

3. گزاره ی دوم به ما می گوید که این قدر جنگ و آدمکشی برای سران استکبار کم شده که اصولاً بودجه ی خود را پس از کسر هزینه های سرسام آور جتگ می بندند!

4. نکات فنی و مهندسی را به ظریف اندیشی خواننده وا می گذاریم!


ما را دعا کنید در این رنج بی حساب

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

توسط:ندای فطرت

۰۱ تیر ۸۹ ، ۰۶:۵۳
با عرض سلام و خسته نباشید محضر شما دوست عزیز :وبلاگ ندای فطرت با مطلب جدید « امامت ضروری ترین نیاز بشر » بروز شد قسمتی از متن همین موضوع بدین شرح است . « در این پست هم برای فهم بهتر مطلب به یک مثال توجه می کنیم . اگر پدر خانواده بخواهد خانواده را ترک کند . و امور خانواده را به هیچ کسی بعد از خودش سفارش نکند . این سفارش نکردن به خاطر چند علت می باشد . یا در مورد نیاز های اهل خانواده هیچ گونه علم و اطلاعی ندارد و یا قدرتی برای تامین و تهیه ضروری ترین نیاز های خانواده را ندارد و یا به خاطر بخل ورزی نمی خواهد ضروری ترین نیاز های خانواده را تأمین نماید . اگر اینگونه باشد چنین چیزی لغو و بیهوده است . »برای خواندن ادامه مطلب در وبلاگ ندای فطرت با ما باشید در آخر مطلب از نظرات خوبتان استفاده خواهیم کرد . با تشکر

توسط:امین

۰۱ تیر ۸۹ ، ۱۱:۲۱
سلام برادردر مورد ناوهای امریکایی عازم خلیج فارس تحلیلت چیه؟

توسط:مرتضی.الف.ح

۰۱ تیر ۸۹ ، ۱۲:۱۶
سلاماحوال رفیق قدیمی چطوره؟هر از چند وقت گاهی سر میزنیم اینجا ایشالا موفق باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.