همت مضاعف، کار مضاعف؛ یا استراحت مضاعف؟

همت مضاعف، کار مضاعف؛ یا استراحت مضاعف؟

۱. سال را مقام معظم رهبری خوب، نامگذاری کرد. سال ۷۹ سال وجدان کاری و انظباط اجتماعی بود. سال های دیگر هر کدام داستانی داشتند. و امسال و سال گذشته داستان های عجیبی. اصلاح الگوی مصرف و کار و همت مضاعف، ما امید داریم به دستان پر توان طبقه ی کارگر و زحمتکش نه به مسرفان بی کار!

۲. اعتمادمان به جی میل کم شده است، از مطالعه ی مقاله ی زهرا خانوم و مقاله ای در الف اعتمادمان کمتر هم شد.

۳. برای اینکه کمی خنک شوید هم شاید دیدن این مطلب خوب و دوست داشتنی باشد.

۴. وقتی یک نظامی با تجربه لباس نظامی را در می آورد و لباس سیاست می پوشد مثل این است که سرداری می میرد و سربازی سیاست مدار می شود!

۵. درج این همه لینک از الف به هیچ عنوان به عنوان حمایت از الف تلقی نمی شود.

۶. تا بعد التماس دعا؛ کامنت نذارید که محتاجید؛ همه ی ما محتاج دعا هستیم

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

خود گوییم و خود خندیم و خود مرد هنرمندیم

توسط:منتظران مهدی

۲۱ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۵۹
سلام دوست عزیز:به یاد روی مه آلوده اش غزل خوانمبـه فکـر مـاه پس ابـرم و هـراسانـــمچقـدر طـول کشید انتظار ، می ترسمبـه وقـت آمدنت زنده ام ؟ نمی دانمدر وبلاگ « منتظران مهدی » با دوستان و همکاران زحمتکش این وبلاگ در خدمت شما دوستان عزیز هستیم . بی صبرانه منتظر قدوم مبارک شما هستیم تا گلبارانتان کنیم . نظرات سازنده خودتان را از ما دریغ نفرمائید .

توسط:صاحب وبلاگ

۲۷ فروردين ۸۹ ، ۱۵:۵۰
کامنت های له یا علیه جنبش به اصطلاح سبز یقیناً پاک می شوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.