85درصد از قربانیان عملیات های القاعده مسلمان بوده اند!

85درصد از قربانیان عملیات های القاعده مسلمان بوده اند!

 
 به گزارش جهان نیوز به نقل از فردا، روزنامه سعودی الوطن، امروز در مقاله ای با عنوان «رازهایی که القاعده مایل به انتشارش نیست» آورد است که نتایج تحقیقات مرکز مطالعات و تحقیقات «وست پوینت» (WEST POINT) که زیر نظر مرکز سیاست خارجی آمریکا مشغول فعالیت است، نشان می‌دهد که محبوبیت القاعده در میان مسلمانان به‌شدت کاهش یافته است.

نتایج این تحقیقات با عنوان «پیشگامان قاتلان» نشان می‌دهد بر خلاف آنچه بن‌لادن و حامیان آنان مطرح می‌کنند که بین اسلام و غرب تضاد وجود دارد ولی در واقع این مسلمانان هستند که قربانان اصلی تروریسم القاعده بوده‌اند. از اول تاسیس این سازمان تروریستی، القاعده همیشه اعلام کرده است که هدفش حفظ مصالح مسلمانان در اقصی نقاط جهان بوده و این سازمان نقش یک نگهبان وفادار واقعی برای اسلام را ایفاء می‌کند. اما اکثریت غالب قربانیان القاعده تاکنون مسلمانان بوده اند.

مطالعات اخیر نشان می دهد که تنها 15 درصد از کشته‌شدگان در عملیات های القاعده بین سال های 2004 تا 2008 از غربی‌ها و غیر مسلمانان بوده‌اند.
۰ ۰
۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

توسط:سرباز صفر (ابوالفضل)

۲۶ اسفند ۸۸ ، ۲۲:۲۷
سلام اخویخدا لعنت کنه این بی مغزهای نا مسلمون رو که اسم اسلام رو در جهان لکه دار می کنن به ما هم سری بزن یا علی مدد

حفظ مصالح مسلمانان؟! وکیل وصی خود خوانده!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.