Free Masoumi Nejad

Free Masoumi Nejad

Free Hamid Masoumi Nejad!

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:کاوه حوصله دار

۱۸ اسفند ۸۸ ، ۱۹:۱۳
سلام. 1- باتشکر از اینکه در دوران کنکور یادی از ما کردی. 2- همچنان مطالبی که اینجا می خوانم برایم غیر قابل باور است. 3- همچنان با اعقتاد کامل به اینکه "روندی که حاکمان کشورم در پیش گرفته اند کاملا" باطل است"، بدون حب و بغض و غرض ورزی در راه تشخیص حق حرکت می کنم. 4- فرد خیلی قدرتمندی در این راه پر از ناملایمت نیستم. طبیعتا" خیلی از اوقات می برم و کم می آورم. در این صورت مدتی از این فضای فاشیست گونه ساخه شده توسط حکوت فاصله می گیرم و به الگوهایم پناه می برم. از مهدی بازرگان و شهید مصطفی چمران و محمود حسابی تا احمد شاملو و مسعود بهنود. از مجید سمیعی و رضا میرکریمی تا کریس دی برگ و راجر فدرر.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.