پاسخی به بیانیه 16 میر حسین موسوی!!

پاسخی به بیانیه 16 میر حسین موسوی!!

بسم الله الرحمن الرحیم

برائت می جویم و ابراز بیزاری می کنم از تمام ناکسانی که در روز دانشجو علیه اصول انقلابی مسلّم من شعار دادند و تلاش کردند تا پایه های حکومتی را سست کنند که بر پایه ی ایمان به خدا بنا شده است. فرزندان معنوی و حرامزادگان قرن بیست و یکمی خون خواران و جنایت کاران بزرگ تاریخ، به همراه غافلانی که زمان از عمق فریب خوردگی آنها انگشت حسرت به دهان می گزد، امروز آمدند و تمام تلاش خود را کردند که با تمام وجود مقابل ما و برادران ما و ارزش های ما و انقلاب ما بایستند و من ِ مصلحت اندیش در خانه ماندم و نرفتم تا خشم خود را به اصحاب جاهلیت مدرن نشان بدهم.

کاش زودتر متولد می شدم. کاش کنکور داده و نداده به جنگ می رفتم. و می جنگیدم که جنگ در برابر کسانی که مسلم بودند برایم ساده تر بود تا اینان که ننگ هم قطاری شان را روی چهره ام تحمل می کنم.

کسانی که لشکر کشی ایالات متحده به آن سوی دنیا را مشروع می دانند اما دفاع حکومت از کیان خود را در پایتخت خیر.

کسانی که خود را اصلاحگر می دانند حرف های خائنان نا سپاس را تکرار می کنند و ولی فقیه را دیکتاتور می خوانند در حالی که از ذلت و گمراهی خود بی خبرند.

کسانی که در برابر جنایات بزرگ سعودی ها و صهیونیست ها و آمریکایی ها ساکتند اما آرامش مردم که نعمتی الهی است را بر نمی تابند.

حسین موسوی این روزها قدم به راهی گذاشته است که در انتهای آن پیامبران دروغینی چون باب و بهاء ایستاده اند. وی بدون ارائه ی حتی یک مدرک معتبر مردم را به آشوبی دعوت می کند که خود از حضور در آن بیمناک است. آن شیخ بی خاصیت مهدی کروبی هم ابتدا خودش و بعد عوام الناس را با داستان های تخیلی تجاوز می فریبد.

دیری نخواهد پایید که آش زهرآگینی که این آشپزان خائن و نابخرد می پزند به حلق خود آن ها ریخته شود.

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین

۰ ۰
۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

توسط:سپیده

۱۷ آذر ۸۸ ، ۰۶:۳۷
سلامعیب نداره,خدایی هم هست, روزی انچنان به حسابشون برسه که نفهمن از کجا خوردن..

توسط:مهدی

۱۷ آذر ۸۸ ، ۲۰:۲۳
والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

توسط:سیبک

۱۷ آذر ۸۸ ، ۲۲:۳۹
نه عزیز...کروبی اینقدر فریب خورده که دیگه قابلیت فریب دادن رو هم از دست داده...کروبی رو گیر آوردن!بعضی ها

توسط:مصطفی

۲۱ آذر ۸۸ ، ۱۴:۴۱
سلام برادر من رو توی حفظ ارزشی ولایت فقیه کمک کن و منو لینک کن و به منم اجازه بده لینکت کنم .یا علی

توسط:مهدی ادیب

۰۹ دی ۸۸ ، ۱۶:۳۶
حق گفتی برادر.و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون....دعا کن که کنکور بدجوری مارو زمینگیر کرده. کامنتی از کتابخانه مرکزی شریف!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.