هفت راهکار عملی برای مبارزه و جنگ سرد با آل سعود و رفقایش

هفت راهکار عملی برای مبارزه و جنگ سرد با آل سعود و رفقایش

 لبنان و سوریه را از این قاعده مستثنی کنید

 ۱. عمره ممنوع

حج عمره واجب نیست. ولی دفاع از مظلوم واجب. رفتن چند باره ی عمره به این ترتیب که عمده ی آن صرف سیاحت و خرید در بازار های سعودی بشود منطقی به نظر نمی رسد.

۲. رانی نخورید

به گزارش خبرنگار شریف نیوز، آبمیوه «رانی» محصول شرکت «عوجان» عربستان سعودی است و گفته می‌شود مجوزی برای واردات آن به ایران وجود ندارد.

شرکت عربستانی عوجان برای تولید «رانی»، اسانس و ذرات خشک میوه را ـ که در صنعت آب‌میوه به آن‌ها «پالپ» گفته می‌شود ـ از کشورهای دیگر وارد کرده و اسانس و پالپ را به آب اضافه کرده و آبمیوه تولید می‌کند. ذرات معلقی که در آبمیوه مشاهده می‌شود، دلیلی بر تازگی آن نیست، بلکه تازگی ظاهری «رانی» به علت وجود ماده‌ای به نام «بنزوات سدیم» می‌باشد.

همچنین طبق گزارش یک موسسه معتبر، با آزمایش چند قوطی آب‌میوه رانی در یکی از آزمایشگاه‌های کشور، نتایجی که برای قوطی حاوی نکتار انبه رانی به دست آمده حاکی از این است که این قوطی مقدار 96.2 ppm بنزوات سدیم دارد و همچنین مقدار بنزوات سدیم در شیشه نکتار موز، 263 ppm می‌باشد.
بنزوات سدیم، ماده‌ی است که در صنعت مواد غذایی به عنوان نگهدارنده کاربرد دارد. از این ماده به میزان بسیار کم در سس مایونز و نوشابه استفاده می‌شود ولی طبق گزارش اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، استفاده از این ماده در هر نوع آب‌میوه غیرمجاز است. علت غیرمجاز بودن استفاده از بنزوات سدیم در آب‌میوه این است که آبمیوه به صورت گرم در قوطی ریخته و پر می‌شود و به دلیل واکنش‌هایی که بنزوات سدیم در حرارت انجام می‌دهد، استفاده از آن ممنوع می‌باشد؛ اما در نوشابه‌ها به این دلیل که نوشابه به صورت سرد پر می‌شود، استفاده از این ماده مجاز است.

گفتنی است، با توجه به محرز بودن عدم رعایت حداقل استانداردها در آبمیوه «رانی» و اطلاع برخی دستگاه‌های مسئول، هنوز معلوم نیست که چگونه این آبمیوه در این سطح گسترده به کشور وارد و توزیع می‌شود.

۳. کالاهایی که از "مکّه" و "مدینه" برایتان سوغاتی می آورند را اگر می پذیرید به یاد داشته باشید که هدیه آورنده را از خرید بیشتر نهی کنید و برای او توضیح دهید برای چه نباید به رونق اقتصاد سعودی ها کمک کرد.

۴. برای تفریح ترجیحاً به خارج از کشور سفر نکنید ولی اگر این کار را انجام دادید به اردن و امارات متحده ی عربی سفر نکنید.

۵. از نمایندگی های عربی شرکت های چند ملیتی خرید نکنید.

۶. عربی یاد بگیرید، عربی زبان برادران مسلم است و زبان پادشاهان مستکبر باید بلد باشید؛ بتوانید صحبت کنید با دیگران در خاورمیانه و ضمن شبهه زدایی تفکر انقلابی را مروج باشید.

۷. در مسافرت ها از ایرلاین های ایرانی استفاده کنید.

 

۰ ۰
۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.