آقای موسوی، فأین تذهبون...؟!

آقای موسوی، فأین تذهبون...؟!

1)      آقای موسوی گیرم که سیاستهای اقتصادی و شیوه مدیریت احمدینژاد و طرز بیان او را نمی پسندیدی آیا این دلیل بود که او را رمال و کف بین و دروغگو بدانی و تهمت بزرگ تقلب 11 میلیونی را به او ببندی؟

2)      گیرم که احمدی نژاد را دروغگو و خائن بدانی آیا این دلیل است که آیت الله جنتی را چون حامی اوست خائن در رأی ملت و متقلب معرفی کنی؟

3)      گیرم که جنتی را هم دروغگو و متقلب و خائن می دانی آیا دلیل می شود که قانون اساسی را -که مرجع رسیدگی به شکایات را شورای نگهبان می داند- دور بزنی و قبل از رجوع قانونی مردم را به خیابان -و خودمانیم، شورش !- دعوت کنی؟

4)      برادرم آقای میرحسین موسوی، گیرم که بند مربوط به شورای نگهبان را قبول نداری آیا دلیل میشود که بند دیگر قانون اساسی را که رهبر را فصل الخطاب می داند قبول نداشته باشی و حال آنکه اصل بیست و هفت را قبول داری و مداماً تکرار می کنی؟

5)      گیرم که اصلاً کلیت قانون اساسی را قبول نداری آیا دلیل میشود که ولی فقیه ملت را که فراتر از قانون اساسی اطاعت از او واجب است چون تنها رأی تو را نپذیرفته متقلب و دروغگو بپنداری؟

6)      اصلاً گیرم که نه قانون اساسی را قبول داری و ولایت فقیه در چارچوب آنرا و نه ولایت فقیه فرای قانون اساسی را. آیا حجتی داری که  سیدعلی خامنه ای یار محبوب امام و مرجع تقلید بسیاری از مؤمنین را دروغگو معرفی کنی؟

7)      آقای موسوی گیرم سیدعلی هم دروغگو آیا هیچ علقه ای به نظام جمهوری اسلامی داری که متوجه شوی تمام ضد انقلاب و اپوزوسیون برانداز پشت تو سنگر گرفته اند تا مثل شغال به جان این نظام بیفتند و تمام دشمنان قسم خورده خارجی چشم امید به تو بسته اند که شاید مشروعیت نظام را به چالش بکشند یا شاید از طریق تخریب ولایت فقیه و قانون اساسی راه اصلاحات امریکایی را باز ببینند؟

8)      گیرم که اهمیتی هم برای جمهوری اسلامی قائل نیستی آیا وطن دوست نیستی تا کمین دشمنان استقلال این ملت را در شرق و غرب کشور ببینی و حداقل سابقه دوستی با انگلیسیها را به خاطر بیاوری و کشور را با تضعیف امنیت آن در خطر هجوم بیگانگان قرار ندهی؟

9)      اصلاً گیرم که اهمیتی نمیدهی که اینچنین اعتراضات شورش گونه تو طمع دشمنان به خاک این کشور را برمی انگیزد آیا مسلمان نیستی که پنهان شدن دشمنان دین و آتش زنندگان مسجد را در میان حامیانت ببینی و آیا انسان نیستی که اختفای قاتلین مردم بیگناه را در میان هوادارنت ببینی تا شاید حداقل از آنها اعلام برائت کنی یا از هوادارنت بخواهی که با آشوبگران برخورد کنند...

 

آقای مهندس میرحسین موسوی این درد را با خود به کجا ببرم که رفتار شما را با حداقل عقلانیتها قابل تحلیل نمی بینم و دیدگان شما را در میان دود آتش عصبانیت و گوشهای شما را در میان هیاهیوی پایکوبی شیاطین انس و جان بسیار تنگ نظر و نارسا می یابم و در بهتی عمیق فرو رفته ام؟

    و امّا جناب مهندس گیرم که هیچکدام از آنها را که گفتم نمی دانی اما ایکاش می دانستی که داری با قلب و ذهن و ایمان هواداران خود چه می کنی. ایکاش می دانستی که حامیانت را هم به همان سرعتی که خود در حال سقوطی به دنبال خود می کشی و روند نادانی و بی منطقی و بی اعتقادی تدریجیِ عجیب فوق الذکر را به سرعت به حامیانت که کورکورانه طناب اطاعت تو را به گردن انداخته اند منتقل می کنی تا نمی دانم پاسخ صاحب این دنیا را در آن دنیا چگونه خواهی داد...

و اینها همه عبرتی است برای ما تا عاجزانه با خدای خود بگوییم:

خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خوشنود باشی و ما رستگار

 به نقل از سوتک
۰ ۰
۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

توسط:امین

۰۳ تیر ۸۸ ، ۱۶:۴۸
سلام اخویآقا تند نرو پیاده شو با هم بریممن به عنوان یک هوادار مهندس موسوی احساس کردم که باید درباره این پست شما نکته هایی رو بگم:1- هم من و هم شما و هم خود اعضای محترم شورای نگهبان میدانند که نسبت به کاندیداهای انتخابات بی طرفانه برخورد نکردند. حتی در دفاع از احمدی نژاد در زمان تبلیغات سخنرانی هم کرده اند. بدیهی ترین شرط داوری بی طرفی است. آیا شورای نگهبان با اعمال خود این شرط را رعایت کرده است؟ آیا این شورا قانون را زیر پا نگذاشته؟2- من یک دانشجوی حقوق هستم. کجای قانون اساسی رهبر را فصل الخطاب میداند؟! اتفاقا خود آقا هم در خطبه های نماز جمعه فرمودند: قانون فصل الخطاب است3- مگر اصل 127 اصل قانون اساسی نیست؟ نباید رعایت شود؟4- مهندس موسوی بارها گفته اند که ولایت فقیه را قبول دارند. پس لطفا حرف در دهان ایشان نگذارید!5- مهندس کی آقا را دروغگو معرفی کرده؟! مهندس میگوید چرا آقا قبل از نظر شورای نگهبان تخلف عمده در انتخابات را منتفی میداند. از نظر قانونی هم آقا نباید این کار را انجام میدادند. نسبت به مسئولین هم باید نهی از منکر کرد.6- وقتی وزارت کشور اجاره برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز نمیدهد، سایتهای حامی مهندس را فیلتر میکنند، روزنامه اش را میبندند، اعضای ستادش را دستگیر میکنند، هوادارانش را اغتشاشگر معرفی میکنند، یک دقیقه هم در صداوسیما به او وقت نمیدهند، چه کار میتواند بکند؟ به علت اینکه مبادا افرادی که دائما توهم توطئه دارند گردی بر خاطر مبارکشان ننشیند باید سکوت کند یا بهتر بگویم بمیرد؟7- مهندس بارها در بیانیه ها از آشوب نهی کرده اند. ای کاش شما به امثال فارس و رجا و کیهان قناعت نمیکردید و این بخش از حرفهای ایشان را هم میشنیدید.8- به قول شما خدا سرانجام کارمان را ختم به خیر کندیا علی

چرا شما شما چنین فکری می کنی هم خود شما که از ایت الله جنتی حرف می زنین من برگه ای از خود ایشان از قبل از انتخابات دارم که گفته اند در این انتخابات تقلب رخ داده است بنده سوالم از شما این است که چه طور شما می گویین انتخابات بی طرفانه بوده است در حالی که از قبل از انتخابات ضد حرف شما ثابت شده است بر طبق قانون هیچ کسی حق ندارد در صدا و سیما در مقابل مردم از خود سخن بگوید چرا قبل و بعد از انتخابات صدا و سیما و رسانه ها همه طرفداری از احمدی نژاد کردن در حالی که صدا و سیما باید کاملا بی طرفانه باشد چون مال همه مردم ایران است نه مال گروهی مردم و الا هم که همه سایت های طرفدار موسوی بسته شده است چرا

توسط:مصطفی

۰۴ تیر ۸۸ ، ۱۱:۲۷
سلام اخوی من شما را نمی شناسمعزیزم اتفاقاً ما همان قلم نیوز را می خوانیمحرف در دهان آقای موسوس هم نمی گذاریمسایت های اصلی و رسمی ایشان هم فیلتر نیستحرف زیاد استواقعیت و کم و کیف پیروی ایشان از ولایت فقیه به زودی معلوم می شوددر جلسه ای هم که شورای نگه بان گذاشت ایشان نرفتندمستنداتشان هم معلوم نیست کجاست؟!شما هم اگر نمی دانید در مورد رفتار صدا و سیما بروید دوره های قبل را ببینید. ببینید بالاخره مردم رای داده اند یا نه شما هردو حالت را می خواهید زیر سوال ببرید اگر رای دده اند که صدا و سیما و اگر هم که نه وای وای که تقلب شده آخر این چه روند منطقی و استدلالی است؟ما هم می گوییم قانون فصل الخطاب است و رهبر پاسدار قانون. باید دید چه کسی از قانون تخطی کرده مثل اینکه بدهکار شدیم؛ آقای مهندس موسوی خودش را قبل از شمارش ؛آرا پیروز دانسته آن هم نه قبل از انتخابات که تبلیغی باشد به هر حال کار های غیر قانونی ایشان آشکار و مشهود است و ما قصد نداریم تک تک برشمریم این ها را برای آقای دانشجوی حقوق می گوئیم. به هر حال اگر شورای نگه بان را قبول نداریم چرا در انتخابات ثبت نام کردیم. چرا باور نمی کنیم که برای مناقشاتی که آقای موسوی ساماندهی کرده اند افرادی کشته شده اند؟!!!ان شاء الله حقیقت سریع تر معلوم می شودما هم هرچه بود گردن می نهیمیا علی

توسط:برنادت

۱۴ تیر ۸۸ ، ۱۸:۱۷
میدونین خدا چون طرفدارای احمدی رو دوست نداشت دعاتونو برآورده نکرد،چون نه خدا تو چایان انتخابات خوشحال بود نه شما رستگار شدین

توسط:کاوه حوصله دار

۱۶ تیر ۸۸ ، ۱۶:۱۹
باور نمی کنم این مصطفی باشد. باور نمی کنم او مدال المپیاد داشته باشد و رتبه ممتاز دانشگاهی داشته باشد و اینگونه چشم بر حقایق ببندد و از ولی فقیه و نظام و ... اینگونه غیر منطقی صحبت کند. باور نمی کنم او هم تحت تاثیر صدا و سیما قرار بگیرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.