عجب روزگاریست!

عجب روزگاریست!

دیشب مناظره را دیدید؟ عجیب بود مگه نه؟

- کاش همه دوباره فیلم مناظره را ببینند حسرت می خورم وقتی میبینم که همه از این مناظره فقط هاشمی و ناطقش یادشان مانده است. موسوی لااقل برای 20 سوال جواب نداشت. خواهش می کنم همه حتما دوباره فیلم مناظره را ببینند.

- دومین مسئله اینست که با ذهن ما کاری کردند که فکر کنیم نظام یعنی هاشمی ، ناطق ، موسوی ، خاتمی ، راست ، چپ و ... اما این تفکر اشتباه است نظام یعنی مردم ، ره برشان و مسئولین مردمی. آبروی حق در گروی افراد باطل نیست، آبروی نظام به این آقایان گره نخورده است.

- "احمدی نژاد بی اخلاقی کرد ، غیبت کرد و ..."

4سال هر فحشی از دهان مبارکشان درآمد به ناحق و در اندکی هم به حق نثار دولت نهم کردند ، 3ماه جناب مهندس موسوی هر اتهامی داشت به احمدی نژاد زد(فقط کافیست تا مناظره را دوباره ببینید و لیستی از اتهامات که مهندس از رو می خواند را مشاهده کنید) امروز که احمدی نژاد - نه اتهام به موسوی - که با مدرک یکسری مفاسد را رو کرده است یاد اخلاق افتاده اند؟

در ضمن آیا مفسد یا ویژه خوار غیبت دارد اما احمدی نژاد طی این همه سخنرانی که مهندس علیهش در این 3ماه کرده غیبت نداشته است؟

اصلا مگر حکم غیبت این نیست که مسئولینی که اعمالشان باید در جلوی چشم مردم باشد غیبت ندارند؟

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

فقط یک سوال!ایشان تمام این 4 سال چرا سکوت کردند در مقابل این افرادی که نام بردندچرا زودتر به یاد حق مردم نیفتادند؟ایشان که راه دیوان عدالت اداری را بلد بودند چرا در انتخابات زمین خواری افراد را به یاد اوردند؟؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.