گزارش وقایع اتفاقیه

گزارش وقایع اتفاقیه

 

۱. ان شاء الله در روز های ۱۵ تا ۱۸ اردی بهشت به همراه جمعی از همکلاسیان و استادان به گیلان سفر می کنیم. این سفر دارای اهداف علمی و حاشیه های تفریحی است. اطلاعات بیشتری را می توان در مک بلاگ یافت.

۲. این روزها که خیلی دنبال هماهنگی بازدید دانشجویان از مراکز صنعتی در گیلان بودیم متوجه رکود عظیم اقتصادی شدیم که در سال های اخیر گریبان گیر بسیاری از کارخانجات و شرکت های تولیدی شده است شایسته است در این مورد تدابیری جدی اندیشیده و عمل شود. در این برخی دستجات و گروه ها علاقه مندند ایجاد کننده ی تشکل های کارگری باشند که این به خودی خود نیکو است و حمایت از آن ها لازم است اما باید دقت کرد که پوششی برای فعالیت های خرابکارنه نباشد، در عین حال همه ی این تلاش ها را به چوب عناد و خراب کاری زدن هم ظلمی بزرگ و خیانتی عظیم است.

۳. این روز ها خیلی کار داریم فلذا نیستیم.

۴. در این آشفته بازار سیاست، آزمون نه این است که به چه کسی رای دهی بلکه سخت تر و مهم تر از آن رعایت اخلاق سیاسی است. یعنی همان "از مکافات عمل غافل مشو/گندم از گندم بروید جو ز جو"

۵. یادم بیاورید بعداً سر فرصت مطالبی تحت عنوان "تربیت بدنی یا دیکتاتوری پیرمرد ها" به رشته ی تحریر در آوریم!

 

۰ ۰
۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.