اسراییلی‌ها چگونه می‌جنگند؟

اسراییلی‌ها چگونه می‌جنگند؟

شاید این عنوان اندکی با آنچه در زیر می‌آید اختلاف داشته باشد. اما به نظر بنده، روش جنگی صهیونیست‌ها در زیر بررسی شده است.

بگذارید از ابتدای ماجرا شروع کنیم. یک ملتی سرزمینش اشغال شده است. خودشان در اشغال سرزمینشان مسوول بوده اند. همسایگان آن ها مسوول بوده اند. کشورهای اسلامی مسوول بوده اند و در آخر دشمنان مسلمانان (یهودیان و نصرانیان) نیز مقصر بوده اند. در تمام مواقعی که رژیم صهیونیستی دست به سلاح برده است، به گونه ای مشخص و تقریبا ثابت این کار را انجام داده است.

به نظر شما چرا رژیم صهیونیستی این گونه عمل کرده است؟ آیا اتفاق بوده؟ آیا از دستش در رفته و اخبار لو رفته است؟ آیا میدانسته که همه دنیا جنایاتش را میبینند و تقبیح میکنند ولی نکته منفی این کار کمتر از مزایایی است که در جنگ به دست می‌آورد؟ یا مساله چیز دیگری بوده است؟

یهودیان در کل تاریخ به مظلوم نمایی و ترسو بودن نیز شهره بوده اند. توجه نمایید که هم‌اکنون نیز این رویه در کل دنیا در حال انجام است. در واقع میگویند ما چون خیلی مظلوم بوده ایم، حالا یک ظلمی هم در راستای دفاع از خودمان و شهرک نشینان مظلوم اسراییلی انجام بدهیم مشکلی ندارد. اما چرا جلوی انتشار این همه اخبار وحشت ناک را نمیگیرند؟ چرا اخبار مرگ و میر ناشی از جنگ را در میان خودشان به این شدت سانسور میکنند ولی اخبار کشتار غزه را بدون سانسور شدید پخش میکنند؟ حتی در آمریکا که تقریبا شدیدترین سانسور را در میان کشورهای غربی دارد هم اخبار این حملات به سادگی در دسترس همه هست؟ چرا این گزاره که اسراییل در غزه جنایت هولناکی انجام داده، همه حتی در آمریکا شنیده اند؟

آیا تاکنون این مساله را از خود پرسیده اید؟

پاسخ آن از یک منظر این است که اسراییل میخواهد مقاومت را نابود کند. آیا واقعا کسی تصور میکند که با یک حمله نظامی زمینی این کار انجام پذیر است. اگر گمان میکنید که اسراییلی ها یا هیچ کارشناس خبره نظامی و سیاسی این باور را دارد اشتباه میکنید. اما آیا صهیونیست ها این را نمیدانند؟ آیا آمریکایی ها این را نمیدانند؟

پاسخ این است که میدانند. در واقع هدف اصلی در واقع کشتن مثلا هنیه یا دیگر اعضای حماس نیست. هدف جنایت کردن است. هدف ایجاد رعب و وحشت است. به این دلیل که ساده ترین راه برای این که جلوی کسی برای مقاومت گرفته شود این است که:

اگر تنها او را بکشی، خوب یکی پیدا میشود و راه او را دنبال میکند. اگر باز هم بکشی این بار دو نفر پیدا میشوند و راه آن ها را دنبال میکنند. پس کشتن حماس راه حل نهایی نیست. راه حل نهایی این است که

1- تا حد امکان جنایت کنی

2- این جنایات را بزرگ نمایی کنی تا همه آن را بشنوند

3- بعد هر کس که سلاح به دست بگیرد و بگوید که من میخواهم با اسراییل بجنگم، دیگران(حتی نزدیکانش) به او میگویند که مگر ندیدی که آن بار که مقاومت کردی چه شد؟ ندیدی آن همه فجایع را؟ آیا باز میخواهی آن فجایع تکرار شود؟ رییس تشکیلات خودگردان هم میگوید که ما صلح میخواهیم و نه ریخته شدن خون. فارسی این حرف این است که ما زندگی با ذلت در این دنیا را به مردن با عزت ترجیح میدهیم.

4- آخر کار این میشود که خود مردم جلوی حماس را بگیرند که دیگر نزن، دیگر موشک نزن، دیگر سلاح برندار و ...

5- آن آمریکایی هم میگوید که اگر شما جای خدا بودید، کسی را که بهای جهادش را با خون مردم بی گناه میپردازد چه میکردید؟ یا این که حماس اولین موشک را زد. اصلا با این جنایات میخواهند این گونه نشان دهند که آقا اصلا اسراییل شعور ندارد. خوب کسی که اولین موشک را به سمت آدم بی شعور می اندازد و منجر به فجایع جنگی میشود تقصیر اصلی را دارد. این میشود منطق آمریکایی.

در واقع جوری کار میکنند که با نگاه احساسی، نگاه آمریکایی و ... هر جوری که حساب کنید تقصیر حماس است که مقاومت میکند.

شاید الان مساله کمی جا افتاده باشد که چرا مثلا یک رسانه کاملا صهیونیستی، فجایع صهیونیست ها را پوشش میدهد. چرا آب و تابش را زیاد میکنند. و چند چرای دیگر. حالا شاید روشن باشد که مساله چیست.

اصلا هدف دقیقا خود مردم غزه هستند. فیلم این کشتار را هم اسراییل حاضر است با کیفیت HD در اختیار همه بگذارد. برای این که میداند که

1- آخر کار تقصیر را میتواند گردن حماس بیندازد

2- مردم غزه بالاخره خسته میشوند و میگویند که ما از این همه فاجعه خسته شده ایم، پس ای حماس دیگر نجنگ.

این در واقع همه هدف اسراییلی هاست. هرچه جنایت بیشتر شود، هرچه بمب خوشه ای و نشان دادن انفجار آن، نشان دادن بچه های تکه تکه شده. نشان دادن بمب های فسفری. نشان دادن .... بیشتر باشد، در واقع احساس مردم بیشتر تحریک میشود و آن وقت است که اسراییل بیشتر به هدفش رسیده است. تا چند سال بعد هم همه میگویند که آقا اگر مقاومت کنی دوباره فاجعه، دوباره حمام خون و ... راه می افتد.

پس یادمان باشد که این فجایع را بازگو کردن، اگر چه برای اطلاع داشتن خوب است، اما بدانید که قسمتی از نقشه صهیونیست هاست. اگر هم برای اطلاع بازگو میکنید، جوری بگویید که تحلیل هم پشتش باشد. به این که تنها احساس را برانگیخته کنید که این نقشه دشمن است. توجه داشته باشید که اولا تعداد کشته ها آنقدر هم که میگویند زیاد نیست. پس به مبارزان فلسطینی بیش از این که ته دلشان را خالی کنید، روحیه بدهید. ثانیا، اگر ملت به اندازه 20 روز دیگر پشت حماس بایستند، ماجرای جنگ 33 روزه و شکست اسراییل تکرار میشود. مگر اسراییل در لبنان غیر از بریدن رابطه مردم و حزب الله را میخواست؟ آیا پل و جاده و مدرسه و مسجد و ... استحکامات حزب الله بود؟ نه، در واقع این ها همه با هدف قطع کردن رابطه مردم و حزب الله بود. برای این که مردم بگویند حزب الله بس کن! هیچ بازدارنده ای هم از این ترمز محکم‌تر نیست. پس اشتباه نکنید، تفنگ اسراییل به سوی حماس نشانه نرفته است. به سوی مردم حامی حماس نشانه رفته. مردمند که به سادگی میتوانند مبارزان را پشتیبانی نمایند یا این که ترمز کار آن ها شوند.

خلاصه کار این که الان باید سعی کنیم که این تحلیل را به همه برسانیم. توجه داشته باشید که در زمان پیش از جنگ دوم جهانی، یهودیان ساکن فلسطین، مردم را جمع میکردند، بعد بچه ها را ناظر بر جنایات میکردند بعد همه را میکشتند. بعد بچه ها را آزاد میگذاشتند که به همه جا اخبار این فاجعه را برسانند که

مردم بترسند و دیگر مقاومت نکنند و اگر کسی خواست مقاومت کند، به او بگویند که نکن که خیلی بد میزنند

راه مبارزه با این دشمن، پایداری است.

به قول امام ما: بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود. اگر مردم ایران هم از 17 شهریور عبرتی را که شاه و اربابانش میخواستند گرفته بود، آیا انقلاب پیروز میشد؟ آیا اگر به جای غیرتمندتر کردن مردم، اثر ترساندن مردم غلبه میکرد، قیام شدیدتر میشد؟

 

و السلام علیکم و رحمه الله

۰ ۰
۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

توسط:خودم

۲۵ دی ۸۷ ، ۰۷:۱۰
سلام مصطفیاین نوشته رو از کجا آوردی؟ کی برات فرستاده دایی؟موفق باشی

توسط:مصطفی

۲۶ دی ۸۷ ، ۱۱:۴۵
منبع دقیقش یادم نیست ولی برای رعایت امانت می گویم که از من نیست

توسط:یکی از عوام

۲۹ دی ۸۷ ، ۱۹:۱۳
خوب بود و قابل تامل...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.