توضیح و انتقاد

توضیح و انتقاد

توضیح:

 الزامی وجود ندارد که ما هر چه را نقل می کنیم قانونی بدانیم

منحصراً خیلی از اتفاقات را نقل می کنیم تا جریان آزاد اطلاعات آسیبی نبیند

ضمناً هر چه را که نقل قول کرده ایم مسئولیت صحتش به عهده ی منبعی است که به آن ارجاع داده ایم

------------------------------------

انتقاد:

از نا هماهنگی مسئولان تمام گردهمائی های دانشجویی در اعتراض با جنایات اسرائیل که با یکدیگر هماهنگی نداشته اند نا راضی هستیم

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:سید محمد حسینی

۱۲ دی ۸۷ ، ۱۸:۳۸
با سلامبا هم بودن مان همیشه بامزه است عزیز هر که هستی باش اما دوستم داشته باش گفتنی ها کم نیست من و تو کم گفتیم من از شهر سرخی تشباد ، خارک و نخل های سر به آسمان کشیده تو در کدامین پیاله آب می نوشی من عاشق و تو بحق مرا متولد می کنی که زنده باشم و زندگی کنم اگر مرا به خود سنجاق کنی مرا به تحسین خود می بخشی مرا به خود پیوند بزن اگر خوب بود لینک وبلاگ من را در وبلاگ خودتان قرار دهیدو عنوان لینک وبلاگ من این است زیباترین سخن از کیست؟دوستدار شما سید محمد حسینی از جنوب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.