نخبگی و مصیبت های آن 1

نخبگی و مصیبت های آن 1

دوران پسا نخبگی

-          فرزند شما را سه روزه به نخبه تبدیل می کنیم.

-          موسسه ی فرا غیرانتفاعی نخبه سازان ایران با اساتید نخبه، کادر نخبه، و حتی آبدارچی نخبه

-          نخبگی تخصص ماست

-          گرفتن کارت نخبگی در سه روز (دانش آموزی – دانشجویی)

پ. ن. نظر به دادن پول و مسکن به نخبگان نخبگی اهمیت جدیدی یافته است. دولت ها که حتی از تهیه ی کتاب در دانش گاه ها ناتوان بودند و هستند و برای دست رسی به کتب و مقالات و فضای کتاب خانه ای کمکی از دستشان ساخته نیست، به دادن خونه و زمین از کیسه ی خلیفه می پردازند.

پ. ن. 2 دلیل برای صحبت بالا یکیش این است که خود ما که مثلاً تو شریف درس می خونیم باید کپی بنجل و دست چندم کتاب های استادامونو بخونیم.

۰ ۰
۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

توسط:نازنین

۲۰ شهریور ۸۷ ، ۱۹:۵۵
سلام، وبلاگتون قشنگ بود خیلییه سر هم یه سایت ما بزن ممنون میشمGHOORGHOOR . c o mآدرس را در قسمت سایت درج کردماولین سایت بین المللی نقاشیموفق باشیدنازنین

سلام مصطفی، بجای ناراختینیروت رو بذار واسه کنکور شاید نخبه شدی، البته دعا کن دولت تا اون موقع پابرجا بمونه.راستی یادم رفت "بیست و یکم شهریور زاد روز والاحضرت پرنسس ایمان پهلوی" رو بهت تبریک بگم،http://iran-jawid-amjad.blogspot.com/2008/09/blog-post_10.html

خوبی شما؟! اول می گی "پسا" نخبگی، بعد می گی در سه روز شما را نخبه می کنیم؟؟ ها؟!ولی انصافا این تیکه رو خوب اومدید: "نظر به دادن پول و مسکن به نخبگان نخبگی اهمیت جدیدی یافته است." اصولا این که اهمیت نخبگی به خاطر مزایاش باشه چیز جدیدی نیست. روزگاری است که خیل کثیر مشتاقان المپیاد همه با انگیزه ی الهی! دور زدن کنکور، به این مهم همت می گمارند.(این قضیه مربوط به قبل از حمایت های همه جانبه! ی مالی، مالی و مالی بنیاد ملی نخبگان است!) الان هم که به لطف بنیاد، این انگیزه ها الهی تر هم شده است!!

خرخون!!!انقد داری خر می زنی که یه متن یه صفحه ای رو در سه بخش و 4 ضمیمه و 7 پانوشت می خوای ارائه بدی؟!اما بحث مهمیه. با این افاضات بنیاد نخبگان تا چند سال آینده درآمد تدریس المپیاد تنه می زنه به درآمد تجارت فرش. نمی خوای بزنیم تو کار موسسه؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.