از قیل تا قال از قال تا حال

از قیل تا قال از قال تا حال

 قال و مقال

تقدیم به همه ی دوستان دوست داشتنی و همیشگی من!

قال و مقال من تویی

حال و محال من تویی

مال و منال من تویی

خال و خلال من تویی

بی تو به سر نمی شود

بی تو شتک بی تو لچک

بی تو همه چرخ و فلک

تو مخ من شنا نکن

تو مخ من شنا کنی

دست منو رها کنی

گر بکنی یا نکنی

روی زمین صدا کنی

تا برسی به آسمان

با دل من صفا کنی

گر لچکی یا شتکی

گر جگری با نمکی

تیر خمیده وا کنی

موشک خف هوا کنی

قال و مقال تو منم

حال و محال تو منم

شاهد قال تو منم

محو جمال تو منم

بی تو به سر نمی شود

دست منو رها نکن

مجتبی، محمد حسین، مهدی، علی، محسن و مصطفی

و شاید یاران دیگری نیز در این شعر سهم داشتند!

 

۰ ۰
۱۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۰)

توسط:محمدحسین بادامچی

۰۸ ارديبهشت ۸۷ ، ۰۵:۰۹
احسنت بارک اللهحظی وافر بردیم!خدا خیرت دهاد جوانک!

به به !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جگری با نمکی!

آقا ببینم می تونی از توش یه دیوان اشعار دربیاری

نکته به قال گویمت!شرح ز حال گویمت!ره به مخم بری به مهر!از بر و بحر و گر سپهر!می نروی ز یاد من!کز دلم این نمی شود!!

دمت گرم جوووون!

بسیار محظوظ شدیم مصطفی خان.

توسط:علی هبدالوهاب

۱۱ ارديبهشت ۸۷ ، ۰۰:۰۰
لذت بردیم!دم شما گرم باشد!

بسیار عالی بود!!

توسط:مهدی ادیب

۱۵ ارديبهشت ۸۷ ، ۱۶:۲۶
به بهبه به!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.