صورتى در زیر دارد هرچه در بالاستى

صورتى در زیر دارد هرچه در بالاستى

بسم الله الرحمن الرحیم

نوشتن هم توفیق مى خواهد، این را وقتى مى فهمم که دقت مى کنم که بله مدتى است این توفیق را از دست داده ام، دعا کرده ام که خداوند مرا فرصتى دیگر دهد، تا بتوانم شاید کارى از پیش ببرم. بدیهى است که ملتمس دعاى شما نیز باشم.

این جا را از این جهت تاسیس کرده ام که بتوانم برخى حرف ها را که شخصى تر از حرف هاى نظر سوم و کوتاه تر از حرف هاى بسامد هستند بگویم.

پ . ن. امروز (بهمن ۱۴۰۱) وبگاه بسامد دیگر وجود ندارد. مدتی آن مجله را غالباً با حمایت محمد احمدی و مرتضی عمویی روی دامنه‌های frequency.ir و basamad.ir داشتیم. آن مجله هم مجله‌ای دربارهٔ همه چیز بود با این تفاوت که علم در آن پر رنگ‌تر بود.

۰ ۰
۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

توسط:مهدی ادیب

۰۲ اسفند ۸۶ ، ۱۸:۱۷
مبارک باشدباشد که کرامتی کنی تا در کتابتی دوستان را فایدتی رسانی و دشمنان را حسرتی و ضرارتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ حاضر را از سال ۱۳۸۶ آغاز کردم. کوشیدم فهم خود را از دنیا و مافیها با رعایت انصاف و بدون تعصب بیان کنم. طبیعتاً در رفتار و گفتار بسیاری انسان‌ها نکاتی هست که دست‌کم در ظاهر متناقض می‌رسد، پس اینجا هم از چنین تناقضاتی خالی نخواهد بود. صمیمانه خواهشمندم نظراتتان را با من در میان بگذارید.